24.05.01

18:39

Member 24 nominerade i Content Awards

Veganskt protein gör dig starkare än animaliskt! Pre workout är farligt! Världens starkaste man äter 8 000 kalorier om dagen! Det är farligt att träna när du är förkyld!

Är det sant … eller är det falskt?

Med hjälp av dramatiska påståenden stoppar ”Sant eller falskt” scrollandet på Facebook och avvärjer hoppa över annons-klicken på YouTube.I programserien slår gymkedjan Member 24 hål på myter i gymvärlden – och bekräftar sanningar! Till sin hjälp bjuder de in experter inom olika områden, allt från läkare till psykologer och näringsfysiologer, så att vi verkligen får reda på hur det ligger till.

Programledare är David Haroun, PT, författare och välkänd träningsprofil på TikTok. Avsnitten spelas in på gymen och går som annonser på de orter där gymkedjan finns.

Läs case

Läs fler nyheter

Googles Think Digital: En recap

AI-konferenserna duggar så pass tätt att till och med Googles AI- och performance marketing-event Think Digital gick många förbi. Därför bjuder vi på en sammanfattning av de tre viktigaste punkterna.

Tre tips för dig som vill börja jobba med AI

Sommaren 1966 gick en av världens bästa fotbollsspelare genom tiderna, Pelé, runt på gatorna i Åtvidaberg. Det var företaget Facit som hade bjudit dit honom, som en del av deras globala kampanj för att marknadsföra deras största produkt: räknemaskinen. Med 14 000 anställda i 140 länder och en superstjärna som ansiktet utåt – vad kunde gå fel?

En ny duo till Haus! Vi säger hej till Gustav Carpner och Malin Wennerström

Gustav Carpner är en prisbelönt kreatör med bakgrund som senior AD och partner på B-Reel och Interactive Director på ACNE Production. Han har jobbat med kunder som H&M, Disney, The Economist, Audi och IKEA. Gustav var senast Creative Lead för H&M Herr och Divided. På Haus Grow tar han en konsultroll som konceptuell AD i vårt suveräna kreatörsteam.

Malin Wennerström lämnar H&M för att ta en roll som projektledare hos oss. Hon har drivit och producerat några av H&M:s största globala kampanjer under sin tid där. Hon börjar på Haus Grow i maj och kommer förutom viktiga perspektiv från beställarsidan även att tillföra en erfarenhet att hantera stora, komplexa kampanjer.