24.07.26

21:58

Smart e-handelslösning åt Livv & Guest Comfort

Livv kom till oss med en utmaning. De hade två varumärken och två webbutiker som var kopplade till ett och samma lager. Men i dagsläget gör de all orderhantering och alla justeringar manuellt, vilket gör att varje liten förändring blir både kostsam och omständlig. Dessutom är deras befintliga plattform så pass låst och ”inmallad” att en regelrätt uppdatering inte är möjlig.

Tack vare att vår lösning bygger på modulär arkitektur kan vi enkelt lägga till och ta bort de funktioner vi behöver och samtidigt anpassa gränssnittet till respektive varumärke. Plattformen är också integrerad med deras affärssystem, för att de ska kunna ha allt på en plats och slippa dubbeljobba. Och tack vare den här flexibiliteten kan Livv smidigt byta leverantörer eller system, istället för att behöva byta hela rasket när nya behov uppstår.

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.