24.03.03

07:48

Smart e-handelslösning åt Livv & Guest Comfort

Livv kom till oss med en utmaning. De hade två varumärken och två webbutiker som var kopplade till ett och samma lager. Men i dagsläget gör de all orderhantering och alla justeringar manuellt, vilket gör att varje liten förändring blir både kostsam och omständlig. Dessutom är deras befintliga plattform så pass låst och ”inmallad” att en regelrätt uppdatering inte är möjlig.

Tack vare att vår lösning bygger på modulär arkitektur kan vi enkelt lägga till och ta bort de funktioner vi behöver och samtidigt anpassa gränssnittet till respektive varumärke. Plattformen är också integrerad med deras affärssystem, för att de ska kunna ha allt på en plats och slippa dubbeljobba. Och tack vare den här flexibiliteten kan Livv smidigt byta leverantörer eller system, istället för att behöva byta hela rasket när nya behov uppstår.

Läs fler nyheter

Society + Vafabmiljö = sant

Haus historia med Vafabmiljö är både lång och kantad av roliga projekt. Senast en helt ny hemsida, signerad Haus Web. Därför känns det nu lite extra kul att officiellt välkomna Vafabmiljö in i Haus Society-familjen också! 

Att förnya en skidort

Skidorten Säfsen gav oss uppdraget att utveckla deras varumärkeskommunikation. Som en del i arbetet ville vi differentiera dem mot de stora destinationerna och resultatet blev det nya varumärkeskonceptet “Barnens egen skidort”.

Säg hej till våra nya chefer!

Haus har tillsatt två chefsroller. Frida Asante är ny affärsområdeschef för Haus Grow och Viktoria Brandel är ny försäljningschef för Haus.