25.05.21

03:34

Smart e-handelslösning åt Livv & Guest Comfort

Livv kom till oss med en utmaning. De hade två varumärken och två webbutiker som var kopplade till ett och samma lager. Men i dagsläget gör de all orderhantering och alla justeringar manuellt, vilket gör att varje liten förändring blir både kostsam och omständlig. Dessutom är deras befintliga plattform så pass låst och ”inmallad” att en regelrätt uppdatering inte är möjlig.

Tack vare att vår lösning bygger på modulär arkitektur kan vi enkelt lägga till och ta bort de funktioner vi behöver och samtidigt anpassa gränssnittet till respektive varumärke. Plattformen är också integrerad med deras affärssystem, för att de ska kunna ha allt på en plats och slippa dubbeljobba. Och tack vare den här flexibiliteten kan Livv smidigt byta leverantörer eller system, istället för att behöva byta hela rasket när nya behov uppstår.

Läs fler nyheter

Industriföretag får makeover

Det första samverkansprojektet med vår partner och varumärkesexperten Peter Tomczak är live!

Mikael Sakar och Hemglass på Marknadsföreningen

Den 14 maj äntrar vår alldeles egna Mikael Sakar scenen hos Marknadsföreningen i Västerås för att prata om Hemglass marknadsföringsresa.

Vad kostar det ditt företag att vara tråkigt?

Varje år delar Marknadsföreningen Sverige ut pris till landets bästa marknadschefer och företag som gjort anmärkningsvärda varumärkesresor – och precis som varje år var vi där.