24.12.10

11:23

Ett smart erbjudande för dig inom industrin

Spännande nyheter! Under hösten inleder vi ett strategiskt samarbete med Peter Tomczak och Suzanne Lagerholm – varumärkesproffs respektive expert på intern-, kris- och förändringskommunikation inom industri och B2B. I kombination med våra kunskaper och erfarenheter inom kommunikation, varumärkesförflyttningar, digitala lösningar och kundresor har vi satt ihop ett erbjudande som passar perfekt för dig som både vill ha den digitala och kommunikativa expertisen och förståelsen för industrin.

Peter Tomczak, ser stora möjligheter med samarbetet:
”Genom att kombinera min erfarenhet av industriell marknadsföring och branding med Haus kompetens kan vi erbjuda en helhetslösning som verkligen stärker våra kunders konkurrenskraft. Vi ser en växande efterfrågan på integrerade lösningar som förenar traditionell B2B-marknadsföring med moderna digitala strategier.”

Samarbetet föddes ur en diskussion om hur man på bästa sätt kan öka industriföretagens konkurrenskraft inifrån och ut. Ganska snabbt märkte vi att vi hade samma grundsyn på kommunikation och att vi dessutom kunde lära mycket av varandra.

”Våra kunder inom industrisektorn står inför unika utmaningar. Med Peter och Suzannes djupa branschkunskap kan vi skräddarsy våra lösningar för att möta dessa specifika behov. Det här samarbetet ger oss möjlighet att leverera ännu mer värde till våra B2B-kunder. Tillsammans kan vi hjälpa företag att inte bara anpassa sig till den digitala eran, utan också att leda utvecklingen inom sina respektive branscher”, säger Robert Brodén, vd på Haus.

Erbjudande med det bästa av två världar

Sida vid sida har vi alltså möjlighet att hjälpa dig och ditt industriföretag att stärka er marknadsposition och att driva tillväxt i ett affärslandskap som blir mer digitalt och komplext för varje dag som går.

Vi kan exempelvis hjälpa dig med:

  • skräddarsydda digitala strategier baserade på kärnan i affären och varumärket
  • ett starkt varumärke som är grundat i organisationen, anpassat till branschen och attraktivt paketerat och kommunicerat
  • ökad synlighet och starkare varumärkespositionering, exempelvis med nya tjänster som till exempel PR-driven content as a service
  • effektivare lead-generering och kundengagemang
  • förbättrad ROI på marknadsföringsinsatser.

Är du och ditt företag ute efter ett lyft? Eller vill du bara se om vi har det ni letar efter? Hör av dig till Robert så tar vi det därifrån.

Läs fler nyheter

Gott som gör gott

Den 25 januari 2025 står Lokala Hjälpen värd för Västerås första stora middagsupplevelse där precis alla intäkter går till välgörande ändamål. En sexrätters avsmakningsmeny signerad några av stans allra bästa etablissemang och i samarbete med lokala aktörer – varav vi är en.

Ny webbplats till MAM Homes!

Vi är glada att få samarbeta med MAM Homes – en ny mäklarbyrå i Västmanland.

Julinsamling – hjälp oss hjälpa fler!

Tillsammans med Lokala Hjälpen har vi en julinsamling till förmån för ekonomiskt utsatta familjer och ensamma äldre i Västerås.