25.06.24

18:38

En ny look för framtidens planering

När Visma-koncernen blev ett ”House of Brands” för att bättre lyfta sina produktvarumärkens unika erbjudanden, fick vi möjlighet att utveckla egna identiteter för Agda PS och HR+. Nu är det Medvind WFM:s tur att kliva fram i rampljuset med en ny visuell identitet.

Medvind WFM, specialister på schemaläggnings- och bemanningssystem, har med AI-driven automation revolutionerat effektiviteten i personalplanering. Den nya identiteten är designad för att spegla expertis och framtidssäkerhet, med ett löfte om att alltid placera rätt medarbetare på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Läs fler nyheter

Bad & Värme fick en snabbare e-handel – utan att byta CMS

Efter många års irritation valde Bad & Värme slutligen att byta ut sin e-handelsplattform. Från en WooCommerce-plattform som ständigt tyngde ned deras WordPress-sajt, till en headless-lösning via Vendure.

Sommarens godaste uppdrag

I detta nu rullar Hemglassbilen ut massor av glassnyheter till sommaren. Bakom förpackningarna och kampanjkommunikationen står vi på Haus.

Viktoria & Robert guidar yrkeshögskolor genom kundresan

Hur bygger du ett starkt varumärke som driver tillväxt på riktigt? Hur viktigt är det egentligen att lära känna din målgrupp? Och hur anpassar du ditt budskap till den du pratar med baserat på var den är i kundresan?