25.02.11

23:42

En ny look för framtidens planering

När Visma-koncernen blev ett ”House of Brands” för att bättre lyfta sina produktvarumärkens unika erbjudanden, fick vi möjlighet att utveckla egna identiteter för Agda PS och HR+. Nu är det Medvind WFM:s tur att kliva fram i rampljuset med en ny visuell identitet.

Medvind WFM, specialister på schemaläggnings- och bemanningssystem, har med AI-driven automation revolutionerat effektiviteten i personalplanering. Den nya identiteten är designad för att spegla expertis och framtidssäkerhet, med ett löfte om att alltid placera rätt medarbetare på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Läs fler nyheter

En ny look för de som vill ha en ny look

När Unique skapar skönhetsprodukter är det aldrig standardlösningar – det är skräddarsydd lyx, designad för att höja hotellupplevelser.

Haus är topp tre i Sverige i Årets Byrå!

Vi tog hem tredjeplatsen när analysföretaget Regi korade Sveriges bästa byråer för 25:e året i rad.

Haus + MDU = sant

Blir man smartare av att jobba med smarta människor? Oavsett är vi oerhört glada och stolta över att numera kunna titulera oss Mälardalens Universitets upphandlade kommunikationsbyrå.