25.05.21

04:09

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Agda PS är marknadsledare och specialist inom lönesystem. Deras nya identitet tar avstamp i en lekfull, vänlig och innovativ personlighet och landar i ett uttryck som är uppseendeväckande, modernt och långt ifrån rådande branschnormer.

Den nya identiteten är en milstolpe för både Visma och Agda PS. Den stärker positionen som marknadens mest automatiserade lönesystem och skapar samtidigt förutsättningar för att väcka intresse och generera leads. Var inte rädd för att stå ut, var rädd för att smälta in.

Läs fler nyheter

Industriföretag får makeover

Det första samverkansprojektet med vår partner och varumärkesexperten Peter Tomczak är live!

Mikael Sakar och Hemglass på Marknadsföreningen

Den 14 maj äntrar vår alldeles egna Mikael Sakar scenen hos Marknadsföreningen i Västerås för att prata om Hemglass marknadsföringsresa.

Vad kostar det ditt företag att vara tråkigt?

Varje år delar Marknadsföreningen Sverige ut pris till landets bästa marknadschefer och företag som gjort anmärkningsvärda varumärkesresor – och precis som varje år var vi där.