25.02.11

23:43

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Agda PS är marknadsledare och specialist inom lönesystem. Deras nya identitet tar avstamp i en lekfull, vänlig och innovativ personlighet och landar i ett uttryck som är uppseendeväckande, modernt och långt ifrån rådande branschnormer.

Den nya identiteten är en milstolpe för både Visma och Agda PS. Den stärker positionen som marknadens mest automatiserade lönesystem och skapar samtidigt förutsättningar för att väcka intresse och generera leads. Var inte rädd för att stå ut, var rädd för att smälta in.

Läs fler nyheter

En ny look för de som vill ha en ny look

När Unique skapar skönhetsprodukter är det aldrig standardlösningar – det är skräddarsydd lyx, designad för att höja hotellupplevelser.

Haus är topp tre i Sverige i Årets Byrå!

Vi tog hem tredjeplatsen när analysföretaget Regi korade Sveriges bästa byråer för 25:e året i rad.

Haus + MDU = sant

Blir man smartare av att jobba med smarta människor? Oavsett är vi oerhört glada och stolta över att numera kunna titulera oss Mälardalens Universitets upphandlade kommunikationsbyrå.