Haus värvar global marknadschef från H&M

Som VD och Executive Producer var hon en stor del av ACNE Digitals framgång och etablering i Los Angeles, Berlin och Paris. De senaste nio åren har Frida Asante haft flera ledande positioner inom H&M. Hon var med och byggde upp H&M:s digitala avdelning och har de senaste åren varit Marketing Manager för H&M Women. Nu lämnar hon H&M och återvänder till byråsidan. Uppdraget: Att utveckla Haus-gruppens byrådel Haus Grow med kunder som Axfoods Snabbgross Club, Visma Enterprise, Hemglass, Bauhaus och Varsego.

– Jag lockades dels av Haus som kommunikationshus, dels av Haus Grow som redan idag en otrolig förmåga att kombinera kreativitet och datadrivna insikter för varumärkesbyggande och säljdrivande kommunikation. Att ta den byrådelen till nästa nivå blir väldigt spännande, säger Frida Asante.

Läs fler nyheter

När två banker blir en

Under hösten jobbar vi sida vid sida med Sparbanken Rekarne och Sparbanken Västra Mälardalen för att mejsla fram det nya varumärket för den lika nya banken – Sparbanken Mälardalen.

Daniel ska leverera affärsnytta, affärsnytta, affärsnytta 

Vem är den här Daniel Nilsson du kanske hört talas om? Jo, Daniel är vår nya digitala strateg och affärsutvecklare på Haus Web.

Så hjälpte vi Amanda AI att få ordning på hela sin kundresa

När Amanda AI behövde ett system som höll ihop hela deras sälj- och kundresa föll valet på HubSpot. Och vårt uppdrag blev att guida dem genom processen.