24.07.26

20:35

Viktoria Brandel till Haus Strategy

Haus Strategy har rekryterat Viktoria Brandel som ny strateg och säljansvarig. Hon ansluter den 1 augusti från en tjänst som kreativ projektledare för Mälarporten, ett av Västerås största stadsbyggnadsprojekt genom tiderna.

Viktoria Brandel har tidigare varit marknadschef på bredbandsbolag, jobbat med kompetensutveckling inom marknad, försäljning och crm och har även varit crm- och försäljningschef inom Bonnierkoncernen.

– Viktoria kommer tillföra kompetens och erfarenheter från ledande roller inom organisationsutveckling, projektledning, sälj, kommunikation och marknadsföring. Precis vad vi och våra kunder behöver, säger Magnus Holby, affärschef för Haus Strategy.

– Jag brinner för strategifrågor och strategiprocesser. Det ska bli väldigt spännande att bidra till utvecklingen av Haus Strategy och att hjälpa organisationer i förändring, säger Viktoria Brandel.

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.