25.06.24

20:07

Vi är certifierade i konsten att hålla våra kunder nöjda

Vi vet att relationer kräver tid, omtanke och rätt tajming. Och tydligen gör vi något rätt. Vi har nämligen just fått researchföretaget Regis fina kvalitetscertifiering Excellence in Customer Relations 2025, efter att våra kunder gett oss toppbetyg i deras stora branschstudie.

Vad betyder det här i siffror då? Jo, ett Nöjd Kund Index på över 8,0 och ett NPS-värde på över 50. Vad det betyder i känslor? Stolthet och tacksamhet, förstås, men kanske framför allt en ännu starkare vilja att fortsätta bygga kommunikation som faktiskt gör skillnad tillsammans med våra underbara kunder.

Så, tack till alla våra fantastiska kunder som gett oss sitt förtroende – och sina höga betyg. Vi lovar att fortsätta leverera både hjärta och hjärna i allt vi gör.

Läs fler nyheter

Bad & Värme fick en snabbare e-handel – utan att byta CMS

Efter många års irritation valde Bad & Värme slutligen att byta ut sin e-handelsplattform. Från en WooCommerce-plattform som ständigt tyngde ned deras WordPress-sajt, till en headless-lösning via Vendure.

Sommarens godaste uppdrag

I detta nu rullar Hemglassbilen ut massor av glassnyheter till sommaren. Bakom förpackningarna och kampanjkommunikationen står vi på Haus.

Viktoria & Robert guidar yrkeshögskolor genom kundresan

Hur bygger du ett starkt varumärke som driver tillväxt på riktigt? Hur viktigt är det egentligen att lära känna din målgrupp? Och hur anpassar du ditt budskap till den du pratar med baserat på var den är i kundresan?