24.07.26

20:34

This is where boring comes to die

Nu släpper vi äntligen den nya webbplatsen och det nya kommunikationskonceptet för Member 24. Till skillnad från konkurrenterna – som pratar om träningsglädje – så handlar Member 24:s berättelse om Unboring gyms. Design, inredning, väggar och golv. Vikter, träningszoner och ett brett utbud av maskiner. Gym som är inspirerande och får medlemmarna att komma tillbaka. Igen och igen.
Det nya kampanjmaterialet innehåller också en oväntad och spännande voice-over. Känner du igen vem det är? Eller, är det verkligen han?

Spana in den nya webben på member24.se.

Spela videoklipp

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.