24.10.18

04:37

This is where boring comes to die

Nu släpper vi äntligen den nya webbplatsen och det nya kommunikationskonceptet för Member 24. Till skillnad från konkurrenterna – som pratar om träningsglädje – så handlar Member 24:s berättelse om Unboring gyms. Design, inredning, väggar och golv. Vikter, träningszoner och ett brett utbud av maskiner. Gym som är inspirerande och får medlemmarna att komma tillbaka. Igen och igen.
Det nya kampanjmaterialet innehåller också en oväntad och spännande voice-over. Känner du igen vem det är? Eller, är det verkligen han?

Spana in den nya webben på member24.se.

Spela videoklipp

Läs fler nyheter

Ready, set, GLOW!

Du som haft vägarna förbi Centralen i Stockholm de senaste veckorna har med största sannolikhet märkt att nästan varenda yta fullkomligt tagits över av skönhetsjätten Lyko.

B2B-influencers – här för att stanna

Idag lyssnar vi mer på influencers än på någon annan. Rekommendationer har blivit en av de mest pålitliga källorna, vilket påverkar allt från politik och mediers rapportering till – självklart – marknadsföring.

Stora förpackningar. Stora lanseringar.

Vi älskar en bra lansering – och när Snabbgross Club slog upp portarna till sin 10:e butik, var vi med hela vägen.