25.06.03

09:04

This is where boring comes to die

Nu släpper vi äntligen den nya webbplatsen och det nya kommunikationskonceptet för Member 24. Till skillnad från konkurrenterna – som pratar om träningsglädje – så handlar Member 24:s berättelse om Unboring gyms. Design, inredning, väggar och golv. Vikter, träningszoner och ett brett utbud av maskiner. Gym som är inspirerande och får medlemmarna att komma tillbaka. Igen och igen.
Det nya kampanjmaterialet innehåller också en oväntad och spännande voice-over. Känner du igen vem det är? Eller, är det verkligen han?

Spana in den nya webben på member24.se.

Spela videoklipp

Läs fler nyheter

Ny partner-certifiering: Hubspot

Vi har gått och blivit certifierad partner till HubSpot – en av världens ledande plattformar för CRM, marknadsföring och försäljning!

Vi hjälper Livv ta steget ut i världen

Livv, som levererar produkter och tjänster till hotellbranschen i Sverige och Finland, stod inför en digital utmaning.

Industriföretag får makeover

Det första samverkansprojektet med vår partner och varumärkesexperten Peter Tomczak är live!