24.07.26

21:59

Tack 2021, hej 2022!

Vi vinkar av 2021 med lika delar vemod och glädje. Det har varit ett sorgens år och ett omställningens år. Men det har också varit ett år av hopp och glädje. Av kärlek och omtanke. Nu går vi in i 2022 med det bästa vi har. Men däremellan ska vi förstås vara lite jullediga. Fram till den 10 januari är vi bara ett begränsat antal hausare som jobbar, men vår support är förstås bemannad som vanligt. God jul, gott nytt år och ta hand om er!

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.