25.07.29

15:17

Ny partner-certifiering: Hubspot

Woop-woop! Vi har gått och blivit certifierad partner till HubSpot – en av världens ledande plattformar för CRM, marknadsföring och försäljning! Det gör att vi får första tjing på sånt som exklusiva verktyg, produktutbildningar och expertstöd, vilket vi förstås tar med oss raka vägen tillbaka till våra kunder. 

Men vad betyder då det här partnerskapet för dig som kund? Till att börja med hjälper det oss att vara ett ännu bättre stöd för dig när ni bygger era kundresor eller vill effektivisera era säljprocesser. Vi kan också ta fram helt skräddarsydda lösningar åt dig, baserat på hur du vill använda HubSpot. På så sätt kan du komma igång snabbare, få koll på strukturen i CRM, fixa rätt integrationer och helt enkelt få ut maximalt av plattformen. Du kan också få en egen kontaktperson som övervakar användningen, tipsar om förbättringar och hjälper dig att planera dina kampanjer. 

Så, oavsett om du redan använder HubSpot, har ett annat CRM-system du funderar på att byta ut eller inte kommit igång överhuvudtaget, kan vi guida dig i rätt riktning – tillsammans med vår nygamla kompis!

Läs fler nyheter

Välkommen till Lykos beautyverse!

Under våren har vi hjälpt Lyko med en rad olika kampanjer, bland annat för deras dermatologiska produktportfölj, i samband med att apoteksjätten Aco joinade deras gäng och när de ville lyfta sitt enorma utbud av hårvård.

Bad & Värme fick en snabbare e-handel – utan att byta CMS

Efter många års irritation valde Bad & Värme slutligen att byta ut sin e-handelsplattform. Från en WooCommerce-plattform som ständigt tyngde ned deras WordPress-sajt, till en headless-lösning via Vendure.

Sommarens godaste uppdrag

I detta nu rullar Hemglassbilen ut massor av glassnyheter till sommaren. Bakom förpackningarna och kampanjkommunikationen står vi på Haus.