25.09.17

00:34

Kärlek vid första överkastet

Under 200 år har Sätra Bruks Herrgård tronat majestätiskt i de djupaste västgötska skogarna. Genom åren har olika ägare med olika visioner samsats om ytan, byggt upp en verksamhet som både rymmer ett besöksmål och ett hållbart skogsbruk.

I och med det nya ledarskapet ville man ha vår hjälp att sätta Sätra Bruk på kartan, på riktigt. Så för att hitta herrgårdens röst genomförde vi ett målgrupps- och personlighetsarbete, som landade i ett omfattande tonalitetstänk och ett kommunikationskoncept. Det lekfulla konceptet tog vi sedan ut i två kampanjer, en riktad mot konferensbokare och en mot giftassugna. 

Läs fler nyheter

Uppmärksamhet på väg

Hemglassbilen väcker redan leenden, men vi ville göra den ännu mer omöjlig att missa.

Content som bygger muskler

Ett starkt varumärke behöver starkt innehåll. Vi hjälpte Member 24 att fylla på sin contentbank med filmer och bilder som lyfter både utbud och känsla.

De tar AI från buzzword till business value

När Haus nu tar nästa steg och startar affärsområdet AI är det de här killarna – Arvid Wallén och Oliver Isaksson – som får äran att sätta grunden (Richard Mitt är också med på resan men är inte med på bilden den här gången).