25.05.21

04:36

Hur 2024 blev 20 gånger bättre än väntat

Man säger det varje år, men vissa gånger menar man det helt enkelt mer än vanligt: det har varit ett händelserikt år! Vi har till exempel lanserat 36 kampanjer, premiärat ett affärsområde, hälsat 3 nya hausare välkomna, skapat 9 visuella identiteter, tagit över t-centralen en gång, gjort 12 strategijobb, hållit 11 föreläsningar, fått 500 nya prenumeranter och lika många följare på sociala medier, deltagit i 5 välgörenhetsinsatser, blivit nominerad i en Årets byrå-tävling, samarbetat med 7 nya partners, skickat ut fem nyhetsbrev. Och druckit oändliga koppar kaffe. Och såklart – välkomnat 20 nya kunder. Puh. Tack 2024 – du har levererat.

Läs fler nyheter

Industriföretag får makeover

Det första samverkansprojektet med vår partner och varumärkesexperten Peter Tomczak är live!

Mikael Sakar och Hemglass på Marknadsföreningen

Den 14 maj äntrar vår alldeles egna Mikael Sakar scenen hos Marknadsföreningen i Västerås för att prata om Hemglass marknadsföringsresa.

Vad kostar det ditt företag att vara tråkigt?

Varje år delar Marknadsföreningen Sverige ut pris till landets bästa marknadschefer och företag som gjort anmärkningsvärda varumärkesresor – och precis som varje år var vi där.