25.01.23

11:29

Hur 2024 blev 20 gånger bättre än väntat

Man säger det varje år, men vissa gånger menar man det helt enkelt mer än vanligt: det har varit ett händelserikt år! Vi har till exempel lanserat 36 kampanjer, premiärat ett affärsområde, hälsat 3 nya hausare välkomna, skapat 9 visuella identiteter, tagit över t-centralen en gång, gjort 12 strategijobb, hållit 11 föreläsningar, fått 500 nya prenumeranter och lika många följare på sociala medier, deltagit i 5 välgörenhetsinsatser, blivit nominerad i en Årets byrå-tävling, samarbetat med 7 nya partners, skickat ut fem nyhetsbrev. Och druckit oändliga koppar kaffe. Och såklart – välkomnat 20 nya kunder. Puh. Tack 2024 – du har levererat.

Läs fler nyheter

Haus + MDU = sant

Blir man smartare av att jobba med smarta människor? Oavsett är vi oerhört glada och stolta över att numera kunna titulera oss Mälardalens Universitets upphandlade kommunikationsbyrå.

Välkommen till the beautyverse!

Än en gång har vi hjälpt Lyko att tapetsera hela Stockholms Central. Nu ville de välkomna sin nyaste leverantör, apoteksfavoriten Aco, till sin stora produktfamilj.

En ny look för framtidens planering

När Visma-koncernen blev ett ”House of Brands” för att bättre lyfta sina produktvarumärkens unika erbjudanden, fick vi möjlighet att utveckla egna identiteter för Agda PS och HR+.