25.04.28

08:51

Hur 2024 blev 20 gånger bättre än väntat

Man säger det varje år, men vissa gånger menar man det helt enkelt mer än vanligt: det har varit ett händelserikt år! Vi har till exempel lanserat 36 kampanjer, premiärat ett affärsområde, hälsat 3 nya hausare välkomna, skapat 9 visuella identiteter, tagit över t-centralen en gång, gjort 12 strategijobb, hållit 11 föreläsningar, fått 500 nya prenumeranter och lika många följare på sociala medier, deltagit i 5 välgörenhetsinsatser, blivit nominerad i en Årets byrå-tävling, samarbetat med 7 nya partners, skickat ut fem nyhetsbrev. Och druckit oändliga koppar kaffe. Och såklart – välkomnat 20 nya kunder. Puh. Tack 2024 – du har levererat.

Läs fler nyheter

Haus Society får ny affärsområdeschef och produktionsledare

Du som känner oss väl har kanske sett två nya ansikten i vimlet här på senaste. Då är det antagligen Anna och Ida du träffat. 

Ny partner till Hauset: Vendure

Vi är så glada och stolta över att kunna introducera vår nya kompis – Vendure! Kort sagt är Vendure en så kallad headless e-handelsplattform, som riktar sig till företag som söker moderna och flexibla systemlösningar.

Hur ser morgondagens varumärken ut?

I dagens snabbt föränderliga digitala landskap står såväl företag som designers inför en utmaning: att hålla sig relevanta utan att förlora sin kärnidentitet. Vi har tittat närmare på några av de mest tongivande trenderna inom design 2025.