24.12.20

13:02

Hur 2024 blev 20 gånger bättre än väntat

Man säger det varje år, men vissa gånger menar man det helt enkelt mer än vanligt: det har varit ett händelserikt år! Vi har till exempel lanserat 36 kampanjer, premiärat ett affärsområde, hälsat 3 nya hausare välkomna, skapat 9 visuella identiteter, tagit över t-centralen en gång, gjort 12 strategijobb, hållit 11 föreläsningar, fått 500 nya prenumeranter och lika många följare på sociala medier, deltagit i 5 välgörenhetsinsatser, blivit nominerad i en Årets byrå-tävling, samarbetat med 7 nya partners, skickat ut fem nyhetsbrev. Och druckit oändliga koppar kaffe. Och såklart – välkomnat 20 nya kunder. Puh. Tack 2024 – du har levererat.

Läs fler nyheter

2025 – the return of the byrå!

Oj, vilket år vi snart kan lägga bakom oss! Vi befinner oss i en lågkonjunktur djupare än vi kunnat ana, samtidigt som vi verkar i en bransch som genomgår sin största omställning någonsin.

En skidort som tänker smått – och stort

Hur lyfter man fram en liten skidorts stora styrkor? När Säfsen gav oss i uppdrag att utveckla deras varumärkeskommunikation var svaret tydligt: sätt barnen i fokus.

Vi är nominerade i Årets byrå!

Varje år gör researchföretaget Regi en stor undersökning där man tittar på vad Sveriges kommunikationsköpare tycker om sina byråer.