Som VD och Executive Producer var hon en stor del av ACNE Digitals framgång och etablering i Los Angeles, Berlin och Paris. De senaste nio åren har Frida Asante haft flera ledande positioner inom H&M. Hon var med och byggde upp H&M:s digitala avdelning och har de senaste åren varit Marketing Manager för H&M Women. Nu lämnar hon H&M och återvänder till byråsidan. Uppdraget: Att utveckla Haus-gruppens byrådel Haus Grow med kunder som Axfoods Snabbgross Club, Visma Enterprise, Hemglass, Bauhaus och Varsego.
– Jag lockades dels av Haus som kommunikationshus, dels av Haus Grow som redan idag en otrolig förmåga att kombinera kreativitet och datadrivna insikter för varumärkesbyggande och säljdrivande kommunikation. Att ta den byrådelen till nästa nivå blir väldigt spännande, säger Frida Asante.
Läs fler nyheter
Vi är glada att få samarbeta med MAM Homes – en ny mäklarbyrå i Västmanland.
Tillsammans med Lokala Hjälpen har vi en julinsamling till förmån för ekonomiskt utsatta familjer och ensamma äldre i Västerås.
Vi är väldigt glada över att kunna hälsa Arbetsmiljöverket välkomna till vår kundfamilj!