Haus Grow blir Haus Creative

Haus fortsätter att utvecklas och nu tar vi nästa steg. Vårt tidigare affärsområde Haus Grow har fått ett nytt namn: Haus Creative. Namnbytet speglar det vi redan är i praktiken, en kreativ partner och förlängning av våra kunders marknadsavdelningar och inhouse-team.

Vi växlar smidigt mellan vardagens produktionstempo och det större varumärkesperspektivet. Kort sagt: vi är här för att göra det enklare att skapa kommunikation som både känns och presterar.

“Vår ambition är att vara både en del av kundens vardag och tillföra kreativ höjd. Namnet Haus Creative fångar just den kombinationen.”
Frida Asante, byråchef på Haus Creative.

Läs fler nyheter

Hur du påverkas av det nya annonsförbudet

EU-förordningen innebär att all politisk reklam i EU måste ha en tydlig märkning med avsändare, finansiering och annan teknisk information. So far so good kanske, men vad som räknas som “politisk reklam” är bredare än många tror.

Ett medlemskap som gör det lite lättare att andas

Riksförbundet HjärtLung är Sveriges största patientorganisation för alla som drabbats av en hjärt- eller lungsjukdom.

Höstiga forskarfilmer

Häromveckan var vårt filmgäng iväg och producerade en rörlig sammanfattning av ett femårigt forskningsprojekt signerat Mälardalens Universitet.