Haus Creative välkomnar fyra nyckelpersoner

Vi älskar bra förstärkning – och nu har Haus Creative blivit ännu starkare. Fyra nya kollegor har klivit in genom dörren, redo att sätta fart på idéer, produktioner och kreativa processer:

  • Josephine Helleblad Gustafsson, kundansvarig, kommer senast från rollen som marknadschef på Ur & Penn och har tidigare erfarenhet från H&M och Acne Production.

  • Hanna Grivans, projektledare, produktionsansvarig och AI Lead, med lång erfarenhet från ICA-gruppen, Klingit och Visual Art.

  • Britta Wikman, SoMe-expert och projektledare, senast på Creator Studio, där hon arbetade med innehålls- och kanalstrategi.

  • Emma Johnson, grafisk formgivare och motion designer, kommer från Folket Sthlm där hon jobbade med design och konceptutveckling.

“Vi är otroligt glada att kunna förstärka med fyra vassa nyckelpersoner. Tillsammans med våra kunder fortsätter vi att utveckla kreativ kommunikation som bygger varumärke och driver affär.”
Frida Asante, byråchef på Haus Creative.

Läs fler nyheter

Hur du påverkas av det nya annonsförbudet

EU-förordningen innebär att all politisk reklam i EU måste ha en tydlig märkning med avsändare, finansiering och annan teknisk information. So far so good kanske, men vad som räknas som “politisk reklam” är bredare än många tror.

Ett medlemskap som gör det lite lättare att andas

Riksförbundet HjärtLung är Sveriges största patientorganisation för alla som drabbats av en hjärt- eller lungsjukdom.

Höstiga forskarfilmer

Häromveckan var vårt filmgäng iväg och producerade en rörlig sammanfattning av ett femårigt forskningsprojekt signerat Mälardalens Universitet.