Haus Creative välkomnar fyra nyckelpersoner

Vi älskar bra förstärkning – och nu har Haus Creative blivit ännu starkare. Fyra nya kollegor har klivit in genom dörren, redo att sätta fart på idéer, produktioner och kreativa processer:

  • Josephine Helleblad Gustafsson, kundansvarig, kommer senast från rollen som marknadschef på Ur & Penn och har tidigare erfarenhet från H&M och Acne Production.

  • Hanna Grivans, projektledare, produktionsansvarig och AI Lead, med lång erfarenhet från ICA-gruppen, Klingit och Visual Art.

  • Britta Wikman, SoMe-expert och projektledare, senast på Creator Studio, där hon arbetade med innehålls- och kanalstrategi.

  • Emma Johnson, grafisk formgivare och motion designer, kommer från Folket Sthlm där hon jobbade med design och konceptutveckling.

“Vi är otroligt glada att kunna förstärka med fyra vassa nyckelpersoner. Tillsammans med våra kunder fortsätter vi att utveckla kreativ kommunikation som bygger varumärke och driver affär.”
Frida Asante, byråchef på Haus Creative.

Läs fler nyheter

När två banker blir en

Under hösten jobbar vi sida vid sida med Sparbanken Rekarne och Sparbanken Västra Mälardalen för att mejsla fram det nya varumärket för den lika nya banken – Sparbanken Mälardalen.

Daniel ska leverera affärsnytta, affärsnytta, affärsnytta 

Vem är den här Daniel Nilsson du kanske hört talas om? Jo, Daniel är vår nya digitala strateg och affärsutvecklare på Haus Web.

Så hjälpte vi Amanda AI att få ordning på hela sin kundresa

När Amanda AI behövde ett system som höll ihop hela deras sälj- och kundresa föll valet på HubSpot. Och vårt uppdrag blev att guida dem genom processen.