24.07.26

20:35

Har du sett toppen av isberget?

För några år sedan fick vi uppdraget att hjälpa Västerås stad ta fram en kampanj om hur de jobbar med våldsprevention. Idén bygger på det stora mörkertal som finns bland våldsfall i nära relationer och att det sker så mycket bakom lyckta relationsdörrar. Att det vi kan se bara är toppen av isberget. Kampanjen har ett par år på nacken men har de senaste veckorna åter synts på stortavlor runtom i Västerås. Med statistik som tyvärr är lika aktuell idag som när den först togs fram.

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.