24.03.03

07:56

Har du sett toppen av isberget?

För några år sedan fick vi uppdraget att hjälpa Västerås stad ta fram en kampanj om hur de jobbar med våldsprevention. Idén bygger på det stora mörkertal som finns bland våldsfall i nära relationer och att det sker så mycket bakom lyckta relationsdörrar. Att det vi kan se bara är toppen av isberget. Kampanjen har ett par år på nacken men har de senaste veckorna åter synts på stortavlor runtom i Västerås. Med statistik som tyvärr är lika aktuell idag som när den först togs fram.

Läs fler nyheter

Society + Vafabmiljö = sant

Haus historia med Vafabmiljö är både lång och kantad av roliga projekt. Senast en helt ny hemsida, signerad Haus Web. Därför känns det nu lite extra kul att officiellt välkomna Vafabmiljö in i Haus Society-familjen också! 

Att förnya en skidort

Skidorten Säfsen gav oss uppdraget att utveckla deras varumärkeskommunikation. Som en del i arbetet ville vi differentiera dem mot de stora destinationerna och resultatet blev det nya varumärkeskonceptet “Barnens egen skidort”.

Säg hej till våra nya chefer!

Haus har tillsatt två chefsroller. Frida Asante är ny affärsområdeschef för Haus Grow och Viktoria Brandel är ny försäljningschef för Haus.