25.06.25

00:48

Har du sett toppen av isberget?

För några år sedan fick vi uppdraget att hjälpa Västerås stad ta fram en kampanj om hur de jobbar med våldsprevention. Idén bygger på det stora mörkertal som finns bland våldsfall i nära relationer och att det sker så mycket bakom lyckta relationsdörrar. Att det vi kan se bara är toppen av isberget. Kampanjen har ett par år på nacken men har de senaste veckorna åter synts på stortavlor runtom i Västerås. Med statistik som tyvärr är lika aktuell idag som när den först togs fram.

Läs fler nyheter

Bad & Värme fick en snabbare e-handel – utan att byta CMS

Efter många års irritation valde Bad & Värme slutligen att byta ut sin e-handelsplattform. Från en WooCommerce-plattform som ständigt tyngde ned deras WordPress-sajt, till en headless-lösning via Vendure.

Sommarens godaste uppdrag

I detta nu rullar Hemglassbilen ut massor av glassnyheter till sommaren. Bakom förpackningarna och kampanjkommunikationen står vi på Haus.

Viktoria & Robert guidar yrkeshögskolor genom kundresan

Hur bygger du ett starkt varumärke som driver tillväxt på riktigt? Hur viktigt är det egentligen att lära känna din målgrupp? Och hur anpassar du ditt budskap till den du pratar med baserat på var den är i kundresan?