25.01.24

04:21

Fiskarhedenvillans lyckade digitaliseringsresa

Det är riktigt, riktigt kul när det går bra för våra kunder. Som nu när Fiskarhedenvillan, en av Sveriges största hustillverkare, blivit topprankade i Aftonbladets hustest. Det är ett privilegium för oss på Haus att bidra till Fiskarhedenvillans lyckade digitaliseringsresa, som nu gör att fler upptäcker och köper deras fantastiska platsbyggda trä- och stenhus.

– Tillsammans med teamet på Fiskarhedenvillan har vi under fem år digitaliserat hela säljprocessen. Från första besök på hemsidan till affär. Just nu jobbar vi med processen från affär till inflyttning, något alla som byggt hus vet är avgörande för upplevelsen, säger Daniel Lindstedt, digital strateg på Haus.

Aftonbladets hustest: https://bit.ly/3eFxn7t
Kolla in 5-plushuset Nocte: https://bit.ly/3nEMJgZ

Läs fler nyheter

Haus + MDU = sant

Blir man smartare av att jobba med smarta människor? Oavsett är vi oerhört glada och stolta över att numera kunna titulera oss Mälardalens Universitets upphandlade kommunikationsbyrå.

Välkommen till the beautyverse!

Än en gång har vi hjälpt Lyko att tapetsera hela Stockholms Central. Nu ville de välkomna sin nyaste leverantör, apoteksfavoriten Aco, till sin stora produktfamilj.

En ny look för framtidens planering

När Visma-koncernen blev ett ”House of Brands” för att bättre lyfta sina produktvarumärkens unika erbjudanden, fick vi möjlighet att utveckla egna identiteter för Agda PS och HR+.