25.06.25

21:10

Fiskarhedenvillans lyckade digitaliseringsresa

Det är riktigt, riktigt kul när det går bra för våra kunder. Som nu när Fiskarhedenvillan, en av Sveriges största hustillverkare, blivit topprankade i Aftonbladets hustest. Det är ett privilegium för oss på Haus att bidra till Fiskarhedenvillans lyckade digitaliseringsresa, som nu gör att fler upptäcker och köper deras fantastiska platsbyggda trä- och stenhus.

– Tillsammans med teamet på Fiskarhedenvillan har vi under fem år digitaliserat hela säljprocessen. Från första besök på hemsidan till affär. Just nu jobbar vi med processen från affär till inflyttning, något alla som byggt hus vet är avgörande för upplevelsen, säger Daniel Lindstedt, digital strateg på Haus.

Aftonbladets hustest: https://bit.ly/3eFxn7t
Kolla in 5-plushuset Nocte: https://bit.ly/3nEMJgZ

Läs fler nyheter

Bad & Värme fick en snabbare e-handel – utan att byta CMS

Efter många års irritation valde Bad & Värme slutligen att byta ut sin e-handelsplattform. Från en WooCommerce-plattform som ständigt tyngde ned deras WordPress-sajt, till en headless-lösning via Vendure.

Sommarens godaste uppdrag

I detta nu rullar Hemglassbilen ut massor av glassnyheter till sommaren. Bakom förpackningarna och kampanjkommunikationen står vi på Haus.

Viktoria & Robert guidar yrkeshögskolor genom kundresan

Hur bygger du ett starkt varumärke som driver tillväxt på riktigt? Hur viktigt är det egentligen att lära känna din målgrupp? Och hur anpassar du ditt budskap till den du pratar med baserat på var den är i kundresan?