24.07.27

09:38

Entreprenörer till nya affärsområden

Haus växer som kommunikationskoncern. Idag har vi fem affärsområden som omsätter över 60 miljoner kronor. Nu söker vi entreprenörer till nya affärsområdena Haus Content och Haus SEO. Drivna personer i ledande befattningar (specialister, chefer, projektledare, etc) som med rätt stöd kan tänka sig att ta steget och bli entreprenör hos oss. Är det dags för dig? Läs mer och hör av dig.

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.