24.07.26

22:01

En ovanlig utflykt!

Sala Silvergruva är en otrolig plats som alldeles för få känner till. Dessutom associerar de flesta platsen enbart med själva gruvan. Vårt uppdrag var att bredda bilden av vad Sala Silvergruva kan erbjuda. Det är nämligen inte bara ett kort gruvbesök, det är en heldagsutflykt fylld med lekar, god mat, natur, sockervadd, skattjakt och mycket mer. För att berätta om allt det här skapade vi konceptet “En ovanlig utflykt” som togs ut i reklamfilmer och en uppdaterad hemsida. Den nya kampanjen tjuvstartade i påskas men drar igång på allvar nu till högsäsong.

Har du inga semesterplaner? Passa på att boka en ovanlig utflykt redan idag!

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.