25.08.27

06:49

En ny look för framtidens planering

När Visma-koncernen blev ett ”House of Brands” för att bättre lyfta sina produktvarumärkens unika erbjudanden, fick vi möjlighet att utveckla egna identiteter för Agda PS och HR+. Nu är det Medvind WFM:s tur att kliva fram i rampljuset med en ny visuell identitet.

Medvind WFM, specialister på schemaläggnings- och bemanningssystem, har med AI-driven automation revolutionerat effektiviteten i personalplanering. Den nya identiteten är designad för att spegla expertis och framtidssäkerhet, med ett löfte om att alltid placera rätt medarbetare på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Läs fler nyheter

En ny content-king är här!

Efter nio år i filmproduktionsvärlden och närmare 20 år inom marknadsföring och försäljning kliver Alexander Schnelzer nu in hos oss på Haus.

Och Sveriges Mästerkock är …

Är du också ett fan av Sveriges Mästerkock? Då tycker vi att du ska hålla ögonen öppna i dagarna, nu när det är dags för premiären av höstens upplaga.

Välkommen till Lykos beautyverse!

Under våren har vi hjälpt Lyko med en rad olika kampanjer, bland annat för deras dermatologiska produktportfölj, i samband med att apoteksjätten Aco joinade deras gäng och när de ville lyfta sitt enorma utbud av hårvård.