En ny duo till Haus – Gustav Carpner och Malin Hallberg

Gustav Carpner är en prisbelönt kreatör med bakgrund som senior AD och partner på B-Reel och Interactive Director på ACNE Production. Han har jobbat med kunder som H&M, Disney, The Economist, Audi och IKEA. Gustav var senast Creative Lead för H&M Herr och Divided. På Haus Grow tar han en konsultroll som konceptuell AD i vårt suveräna kreatörsteam.

Malin Hallberg lämnar H&M för att ta en roll som projektledare hos oss. Hon har drivit och producerat några av H&M:s största globala kampanjer under sin tid där. Hon börjar på Haus Grow i maj och kommer förutom viktiga perspektiv från beställarsidan även att tillföra en erfarenhet att hantera stora, komplexa kampanjer.

Läs fler nyheter

Haus Creative välkomnar fyra nyckelpersoner

Vi älskar bra förstärkning – och nu har Haus Creative blivit ännu starkare.

Haus Grow blir Haus Creative

Haus fortsätter att utvecklas och nu tar vi nästa steg.

Tre år med generativ AI – vad har vi lärt oss?

För tre år sedan slog generativ AI igenom på allvar och förändrade sättet vi arbetar på. Mycket har hänt sedan dess – från den första vågen av hype till dagens mer vardagliga men samtidigt kraftfulla användning.