25.05.27

12:56

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Agda PS är marknadsledare och specialist inom lönesystem. Deras nya identitet tar avstamp i en lekfull, vänlig och innovativ personlighet och landar i ett uttryck som är uppseendeväckande, modernt och långt ifrån rådande branschnormer.

Den nya identiteten är en milstolpe för både Visma och Agda PS. Den stärker positionen som marknadens mest automatiserade lönesystem och skapar samtidigt förutsättningar för att väcka intresse och generera leads. Var inte rädd för att stå ut, var rädd för att smälta in.

Läs fler nyheter

Ny partner-certifiering: Hubspot

Vi har gått och blivit certifierad partner till HubSpot – en av världens ledande plattformar för CRM, marknadsföring och försäljning!

Vi hjälper Livv ta steget ut i världen

Livv, som levererar produkter och tjänster till hotellbranschen i Sverige och Finland, stod inför en digital utmaning.

Industriföretag får makeover

Det första samverkansprojektet med vår partner och varumärkesexperten Peter Tomczak är live!