24.11.10

02:42

En flexibel identitet

När Visma-koncernen gick från ett ”branded house” till ett så kallat ”house of brands”, behövde de hjälp att lyfta fram sina bolags olika unika identiteter och erbjudanden. Först ut i raden var Agda PS som fick en ny uppseendeväckande kostym, och därefter stod HR+ lönesystem på tur. Målet med deras profil var att signalera framtid, innovation och flexibilitet.

För att verkligen trycka på systemets möjlighet till skräddarsydd flexibilitet, designade vi logotypen och rubriktypsnittet så att det skulle vara utdragbart. Eftersom lösningar från HR+ kan, precis som bokstäverna, expandera och anpassas för att möta varje kunds unika behov.

Läs fler nyheter

Arbetsmiljöverket! Vår nya kompis!

Vi är väldigt glada över att kunna hälsa Arbetsmiljöverket välkomna till vår kundfamilj!

Den nya B2B-köparen

Köpbeteendet inom B2B förändras just nu i en takt vi aldrig sett förut.

Ready, set, GLOW!

Du som haft vägarna förbi Centralen i Stockholm de senaste veckorna har med största sannolikhet märkt att nästan varenda yta fullkomligt tagits över av skönhetsjätten Lyko.