24.07.26

21:58

Bredband – livsviktigt i framtiden

För vår kund Region Västmanland har vi gjort en film som ska få fler att ansluta sig till bredband. Inte bara för att kunna spela spel online eller skypa med mormor, utan för att det faktiskt är viktigt. Vad tror du att vi kommer använda bredband till i framtiden? OBS! Sound on för härlig västmanländsk dialekt!  

Läs fler nyheter

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Hur tillgängliga är Sveriges största e-handlar?

Om ett år träder det nya tillgänglighetsdirektivet i kraft. Det innebär att alla e-handlar måste uppfylla WCAG-kraven som säkerställer att alla användare kan ta del av och nyttja en webbplats.

Vad tycker dina målgrupper om dig?

För tredje året i rad har vi nu genomfört Västmanlandsbarometern – varumärkesundersökningen för företag och organisationer som har sin huvudsakliga marknad i Västmanland.