25.08.27

11:46

Fiskarhedenvillans lyckade digitaliseringsresa

Det är riktigt, riktigt kul när det går bra för våra kunder. Som nu när Fiskarhedenvillan, en av Sveriges största hustillverkare, blivit topprankade i Aftonbladets hustest. Det är ett privilegium för oss på Haus att bidra till Fiskarhedenvillans lyckade digitaliseringsresa, som nu gör att fler upptäcker och köper deras fantastiska platsbyggda trä- och stenhus.

– Tillsammans med teamet på Fiskarhedenvillan har vi under fem år digitaliserat hela säljprocessen. Från första besök på hemsidan till affär. Just nu jobbar vi med processen från affär till inflyttning, något alla som byggt hus vet är avgörande för upplevelsen, säger Daniel Lindstedt, digital strateg på Haus.

Aftonbladets hustest: https://bit.ly/3eFxn7t
Kolla in 5-plushuset Nocte: https://bit.ly/3nEMJgZ

Läs fler nyheter

En ny content-king är här!

Efter nio år i filmproduktionsvärlden och närmare 20 år inom marknadsföring och försäljning kliver Alexander Schnelzer nu in hos oss på Haus.

Och Sveriges Mästerkock är …

Är du också ett fan av Sveriges Mästerkock? Då tycker vi att du ska hålla ögonen öppna i dagarna, nu när det är dags för premiären av höstens upplaga.

Välkommen till Lykos beautyverse!

Under våren har vi hjälpt Lyko med en rad olika kampanjer, bland annat för deras dermatologiska produktportfölj, i samband med att apoteksjätten Aco joinade deras gäng och när de ville lyfta sitt enorma utbud av hårvård.