Daniel ska leverera affärsnytta, affärsnytta, affärsnytta 

Vem är den här Daniel Nilsson du kanske hört talas om? Jo, det ska vi tala om för dig. Daniel är alltså vår nya digitala strateg och affärsutvecklare på Haus Web. Han har ett helt gäng år bakom sig av att leda datadrivna kampanjer som skapar mätbara affärsresultat. Man skulle nog kunna säga att just affärsnytta är lite av en röd tråd genom hela Daniels karriär.

”Jag vill hjälpa dig som kund hela vägen. Från att driva relevant trafik, följa användarens resa på webben till att omvandla insatserna till leads och affärer. Design och teknik är verktyg för att nå målen, inte mål i sig.”

Och hos oss på Haus är det precis där Daniel ska komma in. Som bryggan mellan kunden och lösningen.

”Jag älskar att sätta mig in i kundens verksamhet och behov. Det är först då vi kan hitta den optimala lösningen – inte baserat på vilken teknikstack du har i dagsläget.”

Vi är så glada att addera ännu en Daniel till gänget! Passa på att säga hej till honom, vettja!

Läs fler nyheter

När två banker blir en

Under hösten jobbar vi sida vid sida med Sparbanken Rekarne och Sparbanken Västra Mälardalen för att mejsla fram det nya varumärket för den lika nya banken – Sparbanken Mälardalen.

Så hjälpte vi Amanda AI att få ordning på hela sin kundresa

När Amanda AI behövde ett system som höll ihop hela deras sälj- och kundresa föll valet på HubSpot. Och vårt uppdrag blev att guida dem genom processen.

En ny kompis att förändra världen med

Vi slogs med flera av jättarna längs vägen men nu kan vi med stolthet lägga en ny kund till Haus Societys skrytlista: ESEM!