Ett medlemskap som gör
det lite lättare att andas

Riksförbundet HjärtLung är Sveriges största patientorganisation för alla som drabbats av en hjärt- eller lungsjukdom. Till årets så kallade lungmånad ville de hitta ett nytt sätt att nå ut – och en ny byråpartner som kunde hjälpa dem dit. Haus Society blev det givna svaret på det sistnämnda. Och vi tog fram ett varumärkeskoncept som vågar möta målgruppen mitt i deras oro och ångest, men som landar i ljus, värme och gemenskap. För när du blir medlem i Riksförbundet HjärtLung, blir det faktiskt lite lättare att andas.

Läs fler nyheter

Höstiga forskarfilmer

Häromveckan var vårt filmgäng iväg och producerade en rörlig sammanfattning av ett femårigt forskningsprojekt signerat Mälardalens Universitet.

Mats ska bygga business inom e-handel

Säg hej till Haus Techs nyaste medlem: Mats Engström! Mats uppdrag i egenskap av affärsutvecklare på konsultbasis är att bygga vår affär inom e-commerce.

Få din webbplats att skapa affärsnytta på riktigt

En webbplats får gärna vara snygg, snabb och användarvänlig men för att verkligen skapa affärsnytta behöver den också fånga upp och ta hand om era leads.