Vi är certifierade i konsten att hålla våra kunder nöjda

Vi vet att relationer kräver tid, omtanke och rätt tajming. Och tydligen gör vi något rätt. Vi har nämligen just fått researchföretaget Regis fina kvalitetscertifiering Excellence in Customer Relations 2025, efter att våra kunder gett oss toppbetyg i deras stora branschstudie.

Vad betyder det här i siffror då? Jo, ett Nöjd Kund Index på över 8,0 och ett NPS-värde på över 50. Vad det betyder i känslor? Stolthet och tacksamhet, förstås, men kanske framför allt en ännu starkare vilja att fortsätta bygga kommunikation som faktiskt gör skillnad tillsammans med våra underbara kunder.

Så, tack till alla våra fantastiska kunder som gett oss sitt förtroende – och sina höga betyg. Vi lovar att fortsätta leverera både hjärta och hjärna i allt vi gör.

Läs fler nyheter

Hur du påverkas av det nya annonsförbudet

EU-förordningen innebär att all politisk reklam i EU måste ha en tydlig märkning med avsändare, finansiering och annan teknisk information. So far so good kanske, men vad som räknas som “politisk reklam” är bredare än många tror.

Ett medlemskap som gör det lite lättare att andas

Riksförbundet HjärtLung är Sveriges största patientorganisation för alla som drabbats av en hjärt- eller lungsjukdom.

Höstiga forskarfilmer

Häromveckan var vårt filmgäng iväg och producerade en rörlig sammanfattning av ett femårigt forskningsprojekt signerat Mälardalens Universitet.