25.08.27

11:55

Hur 2024 blev 20 gånger bättre än väntat

Man säger det varje år, men vissa gånger menar man det helt enkelt mer än vanligt: det har varit ett händelserikt år! Vi har till exempel lanserat 36 kampanjer, premiärat ett affärsområde, hälsat 3 nya hausare välkomna, skapat 9 visuella identiteter, tagit över t-centralen en gång, gjort 12 strategijobb, hållit 11 föreläsningar, fått 500 nya prenumeranter och lika många följare på sociala medier, deltagit i 5 välgörenhetsinsatser, blivit nominerad i en Årets byrå-tävling, samarbetat med 7 nya partners, skickat ut fem nyhetsbrev. Och druckit oändliga koppar kaffe. Och såklart – välkomnat 20 nya kunder. Puh. Tack 2024 – du har levererat.

Läs fler nyheter

En ny content-king är här!

Efter nio år i filmproduktionsvärlden och närmare 20 år inom marknadsföring och försäljning kliver Alexander Schnelzer nu in hos oss på Haus.

Och Sveriges Mästerkock är …

Är du också ett fan av Sveriges Mästerkock? Då tycker vi att du ska hålla ögonen öppna i dagarna, nu när det är dags för premiären av höstens upplaga.

Välkommen till Lykos beautyverse!

Under våren har vi hjälpt Lyko med en rad olika kampanjer, bland annat för deras dermatologiska produktportfölj, i samband med att apoteksjätten Aco joinade deras gäng och när de ville lyfta sitt enorma utbud av hårvård.