25.07.14

22:18

En identitet som står ut

När Visma-koncernen gick från ett Branded House till ett House of Brands behövde de hjälp att identifiera, gestalta och lyfta sina bolags identiteter och erbjudanden.

Agda PS är marknadsledare och specialist inom lönesystem. Deras nya identitet tar avstamp i en lekfull, vänlig och innovativ personlighet och landar i ett uttryck som är uppseendeväckande, modernt och långt ifrån rådande branschnormer.

Den nya identiteten är en milstolpe för både Visma och Agda PS. Den stärker positionen som marknadens mest automatiserade lönesystem och skapar samtidigt förutsättningar för att väcka intresse och generera leads. Var inte rädd för att stå ut, var rädd för att smälta in.

Läs fler nyheter

Välkommen till Lykos beautyverse!

Under våren har vi hjälpt Lyko med en rad olika kampanjer, bland annat för deras dermatologiska produktportfölj, i samband med att apoteksjätten Aco joinade deras gäng och när de ville lyfta sitt enorma utbud av hårvård.

Bad & Värme fick en snabbare e-handel – utan att byta CMS

Efter många års irritation valde Bad & Värme slutligen att byta ut sin e-handelsplattform. Från en WooCommerce-plattform som ständigt tyngde ned deras WordPress-sajt, till en headless-lösning via Vendure.

Sommarens godaste uppdrag

I detta nu rullar Hemglassbilen ut massor av glassnyheter till sommaren. Bakom förpackningarna och kampanjkommunikationen står vi på Haus.